Zájem o televizní product placement (PP) stále roste a i nadále lze očekávat výrazný rostoucí trend. Nedá se přitom říct, že by existovala odvětví, pro která by byl PP typičtější než pro jiná. S výjimkou legislativně omezených produktů (alkohol, tabák, léčiva) lze zaznamenat zájem napříč odvětvími. Především menší zadavatelé berou PP jako zkoušku nové formy komunikace, větší zadavatelé už s PP pracují často na dlouhodobé bázi a existují i zadavatelé, kteří PP povýšili na televizní koprodukci, což je případ třeba firmy Tescoma.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se