Celkový podíl outdooru na reklamních výdajích byl v posledních pěti letech v globálním měřítku konstantní, podle ZenithOptimedia tvořil 6,5 %. Pro znovu nastartování potřebného růstu platformy potřebují velcí provozovatelé ploch přesvědčit značky o dlouhodobé relevanci tohoto média. Příklon k digitálním médiím totiž toto stagnující odvětví nezachrání - palčivějšími problémy jsou rigidní balíčky služeb, nedostatečná odpovědnost za výkon kanálu, přesycení trhu a nedostatek inovací v formátech.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se