Digitální marketing je standardní součástí marketingového mixu a řada velkých značek se jej naučila efektivně využívat. I když jeho význam roste, stále se opakují chyby, kterých se zadavatelé při plánování a realizaci svých kampaní dopouštějí.

Koordinace všech agentur

Marketing v on-line prostředí se už dávno netýká jen bannerů směřujících na firemní stránky. On-line je často nezanedbatelnou, někdy i klíčovou částí celé kampaně. Digitální agentura by pak měla být tou silou, která řekne, jak by tato komponenta měla vypadat. Z tohoto důvodu je dobré ji zapojit od začátku, respektive briefovat všechny agentury najednou. Jejich společný postup a spolupráce (ATL, PR, mediální, digitální) už od úvodních fází kampaně můžou klientovi přinést mnohem zajímavější a kvalitnější výsledek. Mnohdy je ale potřeba jednotlivé agentury k takovému postupu přimět, nebo si jej dokonce vyžádat. I když pracují v odlišných oblastech, vnímají takový postup jako nepříjemnou, nepopulární a konkurenční záležitost, ohrožující jejich vztahy s klientem.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se