Byl to právě Facebook, kdo v boji o jedničku v sociálních médiích vyhrál. Počty aktivních měsíčních uživatelů se blíží k miliardě (víc má už jenom Google) a firmy na něm nemohou nebýt.

"Marketing v sociálních médiích", "virální kampaně", "reklama placená za proklik", "optimalizace pro vyhledávače" jsou zaklínadly moderní doby. Krize nekrize, sociální média a internet stále vytvářejí nové příležitosti. Ať už jde o sociální média nebo slevové servery, fenomén posledního roku. I kdyby na chleba nebylo, slevy přece šetří peníze. Proč nekoupit, co vlastně nepotřebujete, proč nekoupit něco, co nakonec nevyčerpáte.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se