reklama
reklama
28. 8. 2012 | poslední aktualizace: 27. 8. 2012  15:02

Bankovní nápady

Česká spořitelna představila pojízdnou bankovní pobočku, statistiky úspěšnosti svého působení poskytly také nováčci Air Bank a Zuno a ČSOB Pojišťovna začala loni lákat na nový způsob výpočtu pojištění.

Česká spořitelna přišla nedávno s projektem pojízdné bankovní pobočky pro obsluhování hůře dostupných oblastí, konkrétně jihočeského Bavorova a Bernartic. V pobočce mohou klienti dvakrát týdně (v úterý v Bavorově, ve čtvrtek v Bernarticích) využít dvě přepážky ke všem standardním bankovním operacím včetně výběru hotovosti.

Air Bank pro změnu vstupovala koncem loňského roku na trh s heslem "I banku můžete mít rádi" a svou nabídku postavila na naprosté jednoduchosti a transparentnosti. Zuno vstoupila na trh zhruba před rokem a o klienty se rozhodla bojovat v prvé řadě cenou a on-line fungováním, vše pod heslem "Méně banky, více života".

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?
ARCHIVY TITULŮ
reklama
Marketing&Media
reklama
 
reklama
reklama