reklama
reklama
28. 8. 2012 | poslední aktualizace: 28. 8. 2012  00:00

Moře v obchoďáku

V pražském nákupním Centru Černý Most připravili 100metrový koridor vedoucí z metra a navozující iluzi podmořského světa. Koridor vznikl ve spolupráci s National Geographic Channel a iluze podmořského světa byla vytvořena pomocí speciálního polepu, přičemž pocity pobytu pod mořskou hladinou navozuje soustava pulzujících barevných světel, v centrální části se nachází unikátní podlahové promítání reagující na pohyb a celkový dojem dotváří zvukové efekty. Nákupní centrum tímto počinem mj. avizuje svou inovaci, ke které dojde v příštím roce a v jejímž rámci zákazníkům slibuje nový zážitek z nakupování, doprovázený mj. zábavními zónami a interaktivními herními prostory.

Autoři:
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
ARCHIVY TITULŮ
reklama
Marketing&Media
reklama
reklama
reklama