reklama
reklama
28. 8. 2012 | poslední aktualizace: 27. 8. 2012  11:00

Drogerie si vydobyly svou pozici

 

Čeští zákazníci si pro nákup drogerie a kosmetiky vybírají ve stále větší míře specializované drogerie. Obliba samoobslužných drogerií přitom dosáhla rekordu, neboť je preferuje už 43 % domácností. Vyplývá to z výzkumu Drogerie 2012 společnosti Incoma GfK z letošního května, ze kterého rovněž plyne, že v loňském roce tento typ prodejny preferovalo 37 % lidí. Vedle specializovaných drogerií mají velmi silnou pozici také hypermarkety, ve kterých nejvíce utrácí dalších 30 % domácností. S odstupem za nimi následují diskonty (11 %), supermarkety (8 %) a malé samoobsluhy (5 %). Při jedné návštěvě specializované samoobslužné drogerie utratí zákazníci za drogerii a kosmetiku průměrně 352 Kč, v případě hypermarketů je průměrná útrata vyšší, 390 Kč.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?
ARCHIVY TITULŮ
reklama
Marketing&Media
reklama
reklama
reklama