Český trh s obuví zažívá dvojí vzkříšení značek z období komunismu. Značka Botas chystá již druhou kolekci v nových barevných designech vzniklých v nezávislém designovém studiu. Zároveň v rámci propagace působí i na Facebooku, kde si mezi svou cílovou skupinou mladých lidí nasbírala již přes 1600 fanoušků. Podobně na mladé cílí i relaunchovaná značka Prestige. I ta sází na retro design s inovativním barevným pojetím. Na svém webu umístila designérský software a vyzývá spotřebitele k vytvoření vlastního návrhu. Ostatní návštěvníci webu budou hlasovat o nejpovedenější design a vítězi každého měsíce výrobce Moleda navržený model vyrobí na míru. Komunikačně se "prestižky" spojily také s ČVUT, obě společnosti se totiž snaží o vylepšení a omlazení image u mladé cílovky středoškoláků. Kromě toho, že Prestige figuruje jako jedna z cen v aktuální soutěži ČVUT Oriloaded, tak se také nezáměrně objevila na fanouškovském profilu na Facebooku. Studenti doplnili profil své univerzity podtitulem "ČVUT nejprestižnější škola v ČR :-)".