Mediální plánování v podobě, ve které se zhruba před 20 lety objevilo v České republice, již dnes fakticky neexistuje. Obsahem mediálního plánování je nalezení co nejefektivnějšího způsobu propojení spotřebitelů a médií. A efektivita pak znamená "co nejvíce muziky za co nejméně peněz". Čili odborně: co největší výkon (efekt, přínos...) kampaně za co nejméně investic. Při hledání odpovědi na otázku, jak se změnilo mediální plánování, musíme se ptát, jak se změnili spotřebitelé a média.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se