Agentura B-inside realizovala v loňském roce jednu z vln svého výzkumu zaměřeného na marketing firem podnikajících na trhu B2B. V rámci projektu Marketing B2B firem v ČR bylo dotazováno 250 respondentů, především marketingoví a obchodní ředitelé ze středně velkých a velkých B2B firem.

Nejčastější aktivity

V rámci aktivit B2B marketingu je třeba rozlišovat, zda jsou směřovány ke všem zákazníkům, nebo pouze k VIP. Plošně ke všem zákazníkům jsou nejčastěji využívána vánoční přání (70 %), dále levnější reklamní předměty v hodnotě do 50 Kč (51 %), personalizovaná korespondence (38 %) a newslettery (30 %). Dostanete-li od klienta luxusní reklamní dárek v hodnotě nad 200 Kč, pozvání na oběd či na zákaznický den, můžete si být téměř jisti, že jste považováni za významného klienta.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se