Aktuálně se "maximalistickým" směrem vydal řetězec Interspar s novou kampaní, "Čerstvěji už to nejde!". Samotné znění sloganu upoutá už tím, že připomene pět let starou variaci "levněji to nejde" - tímto reklamním pokřikem s patřičně vlezlou dikcí dlouhodobě zapleveloval rozhlasový éter nábytkářský diskont Europa Möbel.

Ačkoliv maximální levnost nábytku zmíněného diskontu tehdy nikdo z konkurentů nerozporoval, s příchodem ekonomické krize se stala cenová a slevová argumentace rizikovým podnikem. Rizikovým proto, že zvláště u řetězců vyvolává nekonečný souboj a předhánění se, podle jakých kritérií je dnes kdo skutečně levnější. Podobných bojůvek se nejčastěji účastní Tesco, např. před rokem vyprovokoval Kaufland při srovnávání cen školních potřeb, proběhla i výměna Kauflandu s Aholdem.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se