Internet a bezpodmínečná nutnost působení na něm se staly marketingovými zaklínadly poslední dekády. Internet má prostě skvělé PR. Navíc těmto požadavkům nelze upřít značnou platnost, avšak je potřeba přijmout střízlivější postoj a při volbě mediamixu důsledně vycházet z klasických marketingových pravidel o cílové skupině a účelu komunikace. Jak jinak si vysvětlit, že významní hráči, jejichž existence se prakticky omezuje na virtuální svět počítačové obrazovky, investovali stovky milionů korun ročně do off-line médií, tedy tradiční televize, tisku či venkovní reklamy? Jak jinak si vysvětlit, že internetové nakupování aktivně proniká do světa kamenných prodejen, které mělo podle raných proroctví odkázat na smetiště dějin?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se