V roce 2010 uspořádala Hospodářská komora ČR soutěž firemních projektů, které uspěly krizi navzdory. Vítězná řešení by zkušeného sběratele rad "jak na krizi" neměla překvapit - snad jen, že skutečně fungují.

Nejčastější reakcí na krizi byly totiž inovace, vývoj nových produktů a zaměření se na nové trhy - ať už geografické nebo tržní niky. Tyto kroky byly často doprovázeny zvýšenými investicemi do výzkumu a vývoje, příp. zintenzivněným marketingem či prodejními aktivitami. Významnou složku strategie tvořil i důraz na kvalitu produktů či péče o zákazníky a poznání jejich potřeb. Vedle těchto postupů pak vítězné firmy pečlivě řídily náklady, čímž získaly finance na investice a rozvoj obchodu firmy.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se