Virál, guerilla, flash mob... Soudě podle koncentrace marketingových "buzzwordů" by měla kampaň CzechTourismu, která má do Česka přivést mladé cizince, být bomba. Realita je však o poznání šedivější.

CzechTourism oslovuje kampaní vysokoškolské studenty, kteří studují v sedmi zemích, odkud je dobré a levné spojení do Prahy či Brna. Cílem kampaně je zprostředkovat turistickou nabídku, přimět studenty k návštěvě tak, aby se v budoucnu vraceli movitější a s rodinami.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se