Projekt Zootu vycházel ze dvou předpokladů, že roste počet nákupů na internetu a že roste obliba sociálních sítí, proto je úspěch zaručen tomu, kdo tyto dva trendy propojí. Jenže příchod sociálního nakupování, jak si jej zakladatelé portálu představovali, se nedostavil.

Původní projekt Zootu doznal za dobu své existence mnoha proměn, které jej od původní ideje posunuly do pozice v podstatě výběrového e-shopu. Původní koncept totiž nepočítal s tím, že Zoot bude zboží prodávat, ale pouze ručně vyhledávat zajímavé nabídky či spolu se zástupci značek šít speciální nabídky pro očekávané zástupy českých fanoušků, kteří měli kolem značek na Zootu vytvářet onu pověstnou komunitu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se