Nedávno T-Mobile překvapil svým rozhodnutím nakupovat si některá média napřímo. Jde o důsledek nespokojenosti s prací mediální agentury?

Martin Jaroš (MJ): Rozhodně to nebylo myšleno jako útok proti naší agentuře, rozhodně nechceme odstřihnout Media-Com od 80 % toků investic. Jednoduše jsme se rozhodli sejít se se zástupci několika médií a pokusit se domluvit, zda bychom napřímo nemohli dosáhnout větší pružnosti, kreativity a i lepších cen. Podnět k těmto setkáním pak přišel spíše od zástupců médií samotných.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se