Na počátku celého procesu musí stát měřitelné cíle, které do magazínu vložíte. Chcete, aby váš magazín budoval emotivní vztahy s vašimi zákazníky? Nebo chcete změnit povědomí o určitém produktu? Měníte pozici své značky? Jde vám o předcházení šeptandě? Nebo chcete oslovit ty, jež je obtížné oslovit klasickou reklamou? Anebo prostě a jednoduše chcete prodat víc zboží? To vše jsou cíle, které si musíte jako vydavatel ujasnit na začátku. Teprve pak můžete plánovat, jak tyto cíle budete měřit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se