Obvyklý program na podporu transakčního chování bankovních klientů je postaven na vrácení části peněz zpět na účet klienta, jiné programy pak fungují jako klasické spotřebitelské soutěže s omezeným počtem výher. Cílem Air Bank bylo přijít s programem, který bude korespondovat se sloganem "I banku můžete mít rádi", a tedy vyvolá pozitivní emoce. Tak vznikl nápad odměnit klienty, kteří pravidelně platí kartou, možností zaslat květinu s osobním vzkazem komukoliv po celé České republice a tuto garantovanou výhru ještě doplnila hlavní výhra.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se