Počínaje loňským rokem se Ton výrazně orientuje na design, což se odrazilo i v získání prestižních ocenění. Co motivovalo Ton ke změně letitého přístupu a v čem tato změna spočívala?

Ta změna začala již před čtyřmi lety, ale teprve od loňska se začíná viditelně projevovat. Dříve se Ton hodně orientoval na B2B, klíčové byly velké objemy a cena. Krize v letech 2008 a 2009 byla pro Ton dobrou věcí. Historicky tu nebylo žádné obchodní oddělení ani marketing. Řešil se pouze odbyt. V marketingu se uvažovalo stylem: "Jedeme na veletrh, co uděláme? Hele propiska. Uděláme propisky!" A ono to fungovalo. Jenže díky krizi jsme museli začít přemýšlet jinak.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se